2009-01-03
 13:54:07

Årsresumé - bättre sent än aldrig...

Här kommer en oblogatorisk sammanfattning av det bästa som hänt mig under 2008:

♥ I början av året får vi ett litet husdjur,
något som jag velat ha länge, men vi inte känt att vi hunnit med. Planen är att så småningom skaffa nåt mer, större djur (gärna katt eller hund) eftersom vi båda är riktiga djurvänner!


Jag fick ett fast vikariat på 80%, vilket kändes bra eftersom jag behövde varva ner och samtidigt slippa stressen och ovissheten med timvikariejobb. Detta gjorde att jag kunde ta det mer lugnt och fokusera på körkort och utbildningssökande etc.

♥ En solig vårkväll åkte jag och pappa luftballong över Göteborg, en spännande upplevelse som vi båda sett fram emot länge!


♥  Jag och M åkte gjorde vår första (men inte sista) semesterreda tillsammans, visserligen en vanlig charter till Kreta men den var efterlängtad och välbehövlig och gav stor inspiration till drömmar om ett fortsatt resande... Vi kollar just nu runt på resor inför sommaren.


♥  Jag lyckades med första uppkörningen och fick äntligen tagit mitt körtkort, vilket firades med vännerna :)
och en ängel kom förbi

♥  Jag kom in på Arbetsterapeutprogrammet, där jag trivs mycket bra!


♥ Jag började träna på en bra träningsanläggning, en av de bästa sakerna jag gjort på länge och jag önskar att jag gjort det tidigare. Jättebra pass och äntligen riktigt rolig och effektiv konditionsträning!

♥ Jag började ägna mig så smått och stickning och broderi, bl. a. framför bra serier som vi började se hemma i TV-soffan

Glöggförkläde + halsduk (som inte syns så bra men den blev faktiskt fin, offwhite med guld- och silverglitterstänk)

♥ Mot slutet av året fick vi en bil - en fin Mitsubichi Lancer som jag inte hunnit fota än, men det kommer :)

Det gamla vanliga i december: jag fyllde år, vi firade jul och till sist nyår i form av trevlig parmiddag:

FödelsedagsLuciagrisen, vår minigran och vi på nyårsfesten

Ja, det var mitt 2008 i korthet. Det var ett ganska bra år faktiskt, men jag hoppas att 2009 blir ännu bättre!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: