2009-01-23
 18:04:56

Helgens planer

Äntligen fredagkväll och snart dags för räkor, vin och Let´s dance - myskväll med räven min! ;) Veckan har gått bodde snabbt och långsamt - långsamt under alla föreläsningar med anatomiska begrepp men snabbt under min fritid, som vanligt...

Helgen kommer förhoppningsvis bestå av följande:
  • Besök på Elgiganten/Siba/MediaMarkt med sambon för inköp av diverse ny elektronik till hemmet :)
  • PLUGG, plugg och plugg...*suck*
  • Träning med nya dansspelet :P
  • Städning... också skoj (eller nja)
  • Fortsatt halsduksstickning (till M)
  • Inget jobb!? (kan dock behövas lite egentid/pluggtid då jag ej haft en ledig dag på 2v nu)
  • Myskväll med bra film/bio!?
  • Fint väder och härliga promenader!? (önsketänkande)

...men kommer troligtvis innehålla det här:
  • Pluggångest
  • Tidsförlust
  • Slask

Men jag ska förstås inte klaga! Ute i världen är det krig, i Mölndal (några km från mig) skjuts människor ned och här sitter jag med mina mikroskopiska i-landsbekymmer...



Litet vardagsrealitet:
 
Födelsedagstuplaner, mina nya (erkänn fina!) smycken från M:s mamma, och min nya frisyr som inte vill fastna på bild!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: