2009-01-30
 17:22:39

Insane!

Det här  är inte klokt. Först hade vi en psykologikurs där vi hade 2 veckor på oss att plugga in allt till en tenta. (Dessutom en massa andra problem). Sedan en ännu värre anatomikurs med samma tempo och framför oss ligger en ytterligare ännu värre fysilogikurs... Just nu ser jag ingen annan ände än elände...


Åsa

Vet du vad, skolan suger. För mig var det inte värt att gå i skolan, eller jag blev nog lite smartare :) Hoppas det lugnar sig för dig snart, men det gör det ju sällan i skolan, det är ofta för mycket.



Min mage är heller inte platt, det var därför han kommenterade den för att den plötsligt var lite mer åt det platta hållet. Jag skojar inte när jag skriver att jag ser gravid ut... Det är säkert nåt med IBS och stress, som du säger. Fast det är nog inte kött ändå har jag märkt nu. Jo Proviva har jag testat, men grejen med det (enligt min apoteksmamma) är att det nyttiga försvinner ur rätt snabbt efter att paketet är öppnat. Jag äter istället mina magpiller, Bifolac, som har ungefär samma innehåll som Proviva, men utan att förlora effekt.

Nänä inget Let's dance här inte! Jag brukar se På spåret men ikväll fick jag besök då så det blev inget med det.

Kram!



PUBLICERAT: 2009-01-30, 23:35:02 | URL: http://smasaker.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: