2009-01-02
 12:13:49

Sjukling

Jahopp, så blev jag sjuk till slut då. Har gått runt och varit halv-/på-väg-till-förkylning-sjuk hela hösten utan att det riktigt slagit ut. Det började med halsont igårkväll på jobbet och utvecklades till riktig förkylning med rivande halsont, snuva, hosta, litet feber och andningssvårigheter (=panik) under natten... Har sovit jättedåligt p.g.a. detta.

Missar första skoldagen, två långa föreläsningar som jag behövt gå på :/ Missar även en hel jobbdag imorgon, men jag skulle inte klara av att jobba i det tillstånd jag är i nu.

Ska försöka göra lite apelsinjuice (eller övertyga M att göra det åt mig? :P), fastän den äckligt stickande/svidande känslan i min ömma hals skulle det nog göra nytta.



Ska försöka sätta mig och läsa lite nu, får se hur mycket mitt tunga huvud orkar idag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: