2009-07-23
 09:56:22

Hypokondriker med läkarskräck?

Åhhh, jag blir så trött och less på det här! :( Nu har jag mått konstant dåligt i en vecka, illamående och problem och inte kunnat/vågat äta som vanligt. Trodde det var bra men igårkväll blev jag tvungen att avbryta träningen (afrodansen :() p.g.a. det satans illamåendet. Jag har aldrig behövt gå ut tidigare från ett pass innan - kändes jättetrist. Helvetes jävla magkatarr.

Ringde läkaren imorse (fastän jag avskyr att göra det) och han var lika nedlåtande som vanligt. Så nu ska man till vårdcentralen och bli idiotförklarad (mot avgift) igen. Det känns som om han tror jag är en hypokondriker (men det är formodligen bara min paranoia som spökar).

Och ikväll ska jag åka till Brännö med några goa arbetskamrater. Känns trist att jag förmodligen inte kan dricka ngt alls, men bara jag mår bra så blir det nog kul!


Åsa

Att ha en krånglande mage är hemskt! Jag tycker att du ska byta till en läkare som lyssnar och bryr sig! Det är ju lättare att byta nuförtiden, det sköts väl av sig själv, du behöver ju inte säga det till läkaren du har nu?



PUBLICERAT: 2009-07-23, 14:41:27 | URL: http://smasaker.blogg.se/
Åsa

Det är kanske allmänt så med läkare, de är bättre än man tror. De är ju bara människor, trots allt!

Min mage är ganska bra faktiskt, den krånglar iaf i lägre grad. Det var nog magkatarr jag hade och kanske har det läkt...



PUBLICERAT: 2009-07-29, 00:31:28 | URL: http://smasaker.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: