2009-06-24
 11:33:44

Blod, svett och tårar

Igår - första lediga dagen sedan jag började jobba direkt efter mallis - var både en bra och dålig dag. Först träffade jag Sara och vi umgicks i stan större delen av dagen - jättemysigt att ses igen och skönt att komma bort från allt.

Sen - hem till allt kaos. Försökte lätta upp stämningen men allt gick så himla snett. Ena stunden finns det för många ord och nästa stund finns det inga alls. Men jag lyckades hitta några ord på virrvarret av känslor och efter mycket blod, svett och tårar (bokstavligt, åtminstone blod och tårar) hamnade vi här:


Saker har förändrats och det är ganska tungt just nu och stundtals undrar jag hur jag ska orka mer. Men jag bara orkar ändå. Jag bara orkar.


Hanna

Tänk på dig själv i första hand! Ta hand om dig gumman!



PUBLICERAT: 2009-07-04, 14:40:07 | URL: http://www.metrobloggen.se/packleader

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: