2009-03-09
 22:40:03

Blablablä

Svinäckligt trött men lättad. Klarade en tenta som jag inte trodde jag klarat. Med nöd och näppe men godkänd. Tur det. Minsta lilla motgång och min energi är död.

Lyckades skriva nåt idag (i diktväg) om min skrivkramp som faktiskt kändes helt okej, tänkte publicera på bloggen men fegade ur. Vet inte hur personlig jag vill vara här. Å andra sidan vet jag inte om det var tillräckligt bra för sd. Nu var det snart två år sedan jag skrev det där fåniga om att börja skriva igen. Pinsamt med tanke på att det inte blev så. Skrivkramp.

Insåg att jag igår, kvinnodagen till ära, lyckades ägna hela dagen åt städning. Inte riktigt vad man borde göra kanske. (Fast även "herrn i huset" hjälpte till, så det var inte fråga om kvinnoförnedring på något vis :P) Nuförtiden är städning en riktigt rolig syssla, eller snarare
 - allt som inte har med studier att göra är underbart för tillfället.


Åsa

Fast han hjälpte väl inte till? Jag menar, ni DELADE väl på jobbet? Låter annars som att det var du som hade ansvaret och att han hjälpte till lite i nåt hörn ;) Jag tänkte på de orden bara för jag såg det någon gång, att mannen i nåt hem hjälpte till att passa barnen... Man hjälper ju inte till och passar barn om det är ens egna barn, om du hänger med i mina hungriga svängar :)



PUBLICERAT: 2009-03-11, 14:46:07 | URL: http://smasaker.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: