2009-03-14
 19:50:58

Det ofrånkomliga helglistandet

Känns som jag inte fått nånting gjort idag fastän det blev en hel del gjort:
  • Fixat med bilen
  • Tagit en åktur och kollat ut var bilprovningen (och diverse annat) ligger
  • Handlat ny elektronik
  • Handlat massa mat
  • Ringt min käre far
  • Nu kommer jag inte på mer så det var kanske inte så mycket ändå :P
Imorgon måste jag göra allt annat:
  • Träna
  • PLUGGA massa
  • Städa hela lägenheten + hamsterburen
  • Beställa/bestämma resa
  • Borra
  • Ringa resten av familjen
  • Beställa Ellos-grejer
Insåg att jag helt glömde kolla på kameror på Elgiganten. Då behöver jag iofs inte ha dåligt samvete för att jag inte orkar göra några överambitiösa blogginlägg. Inget ont som inte för nåt gott med sig.


Åsa

Du har ju hunnit med massor! Bra att du vet det egentligen. Jag brukade (eller brukar) vara likadan, känns som jag inte gjort något fast jag gjort precis lagom. Tiden är ju faktiskt inte obegränsad, man måste hinna ta det lugnt med!



Angående nyttig mat så ja det du skrev är också nyttigt, helt klart. Fast en del saker (som hallon) kan man ju äta hur mycket som helst och det är ändå alltid nyttigt, men kaffe/te/choklad kan man ju inte äta hur mycket som helst. Det skrev de inte ;)



PUBLICERAT: 2009-03-15, 17:58:06 | URL: http://s

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: