2009-03-05
 18:51:38

Fast

Ibland kan jag känna mig så fast i mig själv. Ibland önskar jag att jag bara kunde förändra allt, börja om på nytt.  Göra om mig själv till nåt bättre. Nån bättre. Så som jag helst velat.

Jag tänker mycket på personlig utveckling och jag tror att de flesta instinktivt ständigt strävar efter att utvecklas till det bättre (bättre = definitionsfråga, dock). Jag kämpar med mig själv varje dag, men många gånger känns det som jag bara trampar vatten. Jag försöker verkligen (mer än folk kanske tror) men det är inte lätt att förändra sitt sätt att vara, att reagera, att hantera känslor och oväntade otrevliga situationer (stora som små).

Jag kan hata mig själv och jag kan verkligen avsky de personer och situationer som har format mig och gjort mig till den jag är, den jag aldrig ville vara och aldrig slapp undan. Förstörde mig inifrån och ut.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: