2009-03-18
 09:45:41

Magaluf

Nu, efter mycket velande och många avvägningar, har vi äntligen bokat vår resa. Till Palma Nova-Magaluf blir det, en vecka i början av juni (bara några dagar efter min sista tenta)! Jag längtar så! :)

Det är bara en grej. Varje gång jag läser ordet Magaluf får jag Orups gamla hemska 90-talslåt på hjärnan och den är fullständigt omöjlig att reducera. Ni vet:



Nu fattas det bara att jag ska ta på mig ett par stora, urblekta jeans med en oformlig storblommig t-shirt innanför och dansa à la 90-tals-knatte-disco...

Stackars M, han är så trött på att höra låten nu (och jag med, gah!) :P


palmensita

hahaha asbra juh!! Var ligger det?



PUBLICERAT: 2009-03-18, 11:05:35 | URL: http://www.metrobloggen.se/dans
Åsa

Haha jag är likadan "till Magaluf, där måsarna skrattar sig hesa när de tänker på dej och mej..." haha :D



PUBLICERAT: 2009-03-19, 16:49:01 | URL: http://smasaker.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: