2009-03-08
 13:11:20

Tentabakis

Sitter ensam i köket o har just ätit litet frukost. Insåg att jag var jättehungrig då jag inte ätit sedan 18-tiden igår och var uppe till 3 inatt. Vaknade med fruktansvärd huvudvärk. Ändå drack jag inte så mycket igår, men antar att sömnbristen gör sitt ;)

Det blev förfest och utgång igår efter eftermiddagstentan och det var trevligt men jag var väldigt trött och kände mig som vanligt lite tråkig. Vad är det som gör att vissa orkar vara ute till 5 på morgonen (oavsett hur lite de sovit eller hur mkt de druckit) medan jag blir trött vid 12, varje gång? Är jag pensionär i förskott? Varför? Vad är fel på mig? :P

Utanför fönstret regnar det men jag försöker hålla deppet borta och klamrar mig fast vid den lilla gnutta sol som sken på mig häromdagen och tände ett litet vårljus inuti mig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: