2009-03-31
 11:04:37

Tjoho!

En underbar dag har börjat. Startade även denna dag med en joggingrunda, känns bra. Idag ska jag fixa en massa saker jag inte hann fixa i helgen, tex:
  • STÄDA (funderade på att lägga upp en bild på hur mitt skrivbord ser ut men jag får se ;))
  • Maila + ringa
  • Plugga klart till en gruppuppgift
  • Tvätta bilen
  • Beställa kursböcker
  • Rensa papper
  • Ev. ta fram påsksakerna :)
  • Gå på date med sensuella Isabella ;D ♥ <- sist men inte minst!
Är grymt laddad inför städningen, kan inte fatta hur man kan längta efter nåt som är så tråkigt! Jag har helt enkelt haft för lite tid till sånt under ett bra tag! Ska ladda upp med bra musik och myskläder :D Bäst att sätta igång, mycket som ska hinnas med idag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: