2009-03-01
 12:10:38

Tobleronehumör

Det måste vara nåt allvarligt fel på mig, jag har det senaste halvåret haft en humörsvängningskurva à la toblerone. Fortast går det mellan normal/glad - otröstligt jätteledsen/arg/förbannad på mig själv. Givetvis blir detta också ännu värre under stress- och tentaperioder.


Tur att chokladen ser så äcklig ut på bilden så jag slipper bli sugen,
fattas bara att man ska behöva bli ännu fetare mitt i allt elände


Palmensita

De e inte kul när det går upp å ner i så kraftiga svängar, helst vill man ju ha balans.

Fem år e sjukt långt! :)

Kul att ni vill skaffa hund! Vår valp kommer i augusti/september. Så nu håller vi på å får Sessan till en så balancerad hund som möjligt, innan den nya valpen kommer. Jag kommer alltid att rekommendera alla som tänker skaffa hund, att först ge sig helt hän åt Cesar hundviskarens metoder, och sedan följa dem helt under hela hundens liv för ett bra liv för både människa och hund. Känner du till honom? han är helt fantastisk! och ett måste innan man skaffar eller har hund. Både böcker och serien på tv! Kramar/H



PUBLICERAT: 2009-03-01, 12:34:18 | URL: http://www.metrobloggen.se/dans

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: