2009-05-26
 14:59:03

När håret blir getföda = klippdags! :P

En rolig sak angående min klippning är att några dagar tidigare var vi i Slottsskogen med klassen efter skolan. Vi tog en mysig promenad i solskenet och hälsade på alla djur. Inne på barnens zoo (som jag älskade som barn, och fortfarande gillar ;)) sprang en liten killing fram till mig, hoppade upp i knät och började äta på mitt hår ;) Stackarn, han måste ha trott att det var hö med de slitna/spröda topparna. Rätt färg också :P Då konstaterade jag att det var dags för klippning! Visste det iofs redan innan, men det kunde inte bli mer uppenbart ;)


Killingen var så söt, hade gärna tagit med honom hem ;) Grisen var inte lika social :P
(Bilderna är snodda från Saras bdb)


Anonym

Aaaahahahahaha asg* Va kul då ses vi på torsdag!


*lenita*

va fint foto på dig & killingen :)

kram lenita


Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh tack! gud vad glad jag blir att du och andra gillar mina kläder!

massa kram!



PUBLICERAT: 2009-05-30, 15:49:59 | URL: http://garderobsgrubbel.devote.se
Foggen svarar

lenita: tack vännen :) puss



PUBLICERAT: 2009-06-02, 10:06:35 | URL: http://froggen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: