2009-11-22
 12:48:43

Lägesrapport

Det finns för mycket att skriva som vanligt. Det har varit en sjukt kompakt vecka: praktik 8-16.30 varje dag, därefter någon annan aktivitet (olika varje dag men bl.a. träning, pysselkväll långtbortiskogen, läkarbesök) som gjort att jag kommit hem vid 21. Min farmor har blivit sjuk så det har blivit åkande till och från Borås och en massa telefonsamtal och oro. Och jag har sovit för lite och jobbat för mycket och städat för lite och gråtit för mycket.

Och jag har fått bekräftat att det ÄR fel på min rygg. Misstänkt skolios :S Så nu måste ta tag i det också.

Nu ska jag snart iväg till stan, ska träffa underbara Sara och Emelie (fika och bio), måste bara storstäda hela lägenheten och mig själv först.

Just nu pratar jag med min bror på msn. Han är för söt han (han skriver inte lika smart som han pratar men det är just det som är charmen):

B. Forever trust in who you are säger (12:37):
jag önskar mig en liten till stor hörlurssakconvertersakimojs
alltså längst ut på mina hörlurar sitter en liten grön kontakt
som man stoppar i datorns lilla ut-tag
jag vill ha en som gör att jag kan stoppa in den i det stora uttaget i tex en orgel


Och det var inte alls det här jag tänkt skriva nu men strunt samma. Det här är påminde mer om ett gammalt dagboksinlägg på helgon från 2004.


Maja

Oj, skolios låter jobbigt! Hoppas att det inte är det!



Kramar


Foggen svarar

Det är nog något åt det hållet dessvärre, men det ska gå att fixa med sjukgymnastik som tur är! Kram



PUBLICERAT: 2009-11-22, 21:47:13 | URL: http://froggen.blogg.se/
Tord

Har fått med mig hörlurarna som hör till orgeln hem från Borås. Kan Bamsemannen ta så slipper han leta efter en hörlurssakconvertersakimojs.



PUBLICERAT: 2009-11-22, 22:31:19 | URL: http://tordwarm.blogspot.com/
Foggen svarar

Problemet är bara att han inte ville ha de gamla, han tyckte inte om dem. Men men, vi får se...



PUBLICERAT: 2009-11-23, 09:57:13 | URL: http://froggen.blogg.se/
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

låter jobbigt med ryggen!

och hoppas din farmor kryar på sig!



PUBLICERAT: 2009-11-26, 20:19:52 | URL: http://pyttis.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: