2009-10-07
 09:50:45

En höstkänsla säger mer än tusen ord

September försvann i en dimma av tentaångest och stress. Jag hoppas att oktober ger mig lite fler chanser att andas höst, måla lövens färger och gå långa paraplypromenader i skogen. Jag vill att höstens ska bestå i mer än förtryckta tankar i en alldeles för komprimerad hjärna. Jag vill ha biomörker, sena cafékvällar och färre tidiga ångestmorgnar.


Tord

Kan behöva lite mera stress - så jag blir klar med utsidan innan snön kommer.

Höstlöv har jag så det räcker - du är alltid välkommen o kratta lite S

Krammen Gumman lilla!



PUBLICERAT: 2009-10-07, 19:14:59 | URL: http://tordwarm.blogspot.com/
*lenita*

hösten håller i sig ett tag till min ängel!

kramar lenita



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: