2009-10-19
 08:45:19

Lördagen i bilder

I lördags var jag på Gretas med Sara och hennes kompis Jokke. Det var en riktigt lyckad utekväll!










Sedan träffade jag min ängel Lenita där! Jag blev så lycklig ♥






Sedan blev det lite dans




Sen blev vi trötta och gick hem. Det bästa med att vara ute med Sara är att vi båda blir trötta tidigt (kanske för att båda är lika trötta från skolan) så man behöver inte känna sig tråkig/få dåligt samvete om man vill hem vid ett, halvtvå-tiden ;)

Det var iaf en perfekt utekväll och innehöll allt som gör mig glad! ♥


Sara

Det va jättekul :) får vi göra om! Hoppas du inte pluggar för hårt nu Frida, hihi.


*lenita*

jag och jojjo stannade till stängningen sen hamnade vi på efterfest hos erik,kims kompis.

alla la sig vid 6 på morgonen det var länge sedan jag var så bakis,visste inte om jag vågade gå upp ur sängen först...

men det var självförvållat och lite eriks fel som bjöd på drinkar och shottar...

vi ses snart min ängel!

kyssar lenita


Frida

Ojdå, det gick vilt till förstår jag ;)

Vi måste ses snart igen! puss



PUBLICERAT: 2009-10-19, 19:17:32 | URL: http://froggen.blogg.se/
Hanna

Hihi gullig pussmun du fick på ett av korten! =)



PUBLICERAT: 2009-11-10, 20:55:50 | URL: http://www.metrobloggen.se/hiptodahop
Hanna

Hihi gullig pussmun du fick på ett av korten! =)



PUBLICERAT: 2009-11-10, 20:56:37 | URL: http://www.metrobloggen.se/hiptodahop

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: