2009-10-14
 08:29:11

Ny kamera på väg!

Äntligen har jag lyckats få iväg en beställning på ny digitalkamera! Helt otroligt hur länge jag varit utan min nu - köpte den redan 2002 och hade den tills den gav upp i januari 2007. Efter dess har jag försökt använda M:s men det har inte alltid funkat så bra då han ibland "tills vidare" fört över bilderna på sin dator och jag sen aldrig fått dem. Eller så har han lyckats "gömma" kamera/batterier/minneskort så jag inte hittat det när jag behövt det, etc. etc. Jag tror inte vi skulle klara att dela på en sådan pryl, vi gillar nog att ha våra egna saker båda två ;)

Så nu väntar jag bara på den här snyggingen:



En enkel kompakt sak med endast automatisk inställning, men den ska ha nån bra (Leica-)optik som M:s fotograf-far har rekommenderat. Den får duga för mig nu iaf! (Bild från dustinhome)


Nu måste jag sätta mig och läsa en himlans massa till den nya kursen - Neuropsykologi. Intressant men invecklat.


Tord

Tur att det finns någon som tycker att nevpyskologi (eller va tusan det nu hette) är intressant. Själv så gillar jag bara prytlar som man kan skruva i, banka på eller konfigurera.

Häv a najs daj!



PUBLICERAT: 2009-10-14, 16:50:45 | URL: http://tordwarm.blogspot.com/
Åsa

Vad kul att du köpt en kamera! Snygg är den också! Ser framemot att se lite bilder från dig då :)



PUBLICERAT: 2009-10-14, 19:07:34 | URL: http://smasaker.blogg.se/
Maja

Nice camera!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: