2010-02-15
 21:18:31

"JA HA FLÖTAT TITA I PAPERSKORJEN"

Puh! Är fullständigt utmattad efter hela rivaupplägenheten-packanerallasaker-flyttstäda-renoveringsflytt-historien! Vi har förberett oss sedan januari och ägnat hela helgen och större delen av förra veckan åt eländet. Men äntligen är det över! Såhär vackert såg det ut i vår hall när jag lämnade den igårkväll:


Böset på golvet var det sista jag skulle ha med mig. som vanligt tog jag mig vatten över huvudet då jag släpade ut allt ända till parkeringsdäcket. suck.



Och rubriken är inget annat än ett Lotta på Bråkmakargatan-citat ;)



Åsa

Ska hela lägenheten renoveras eller vad är det som händer?



PUBLICERAT: 2010-02-16, 16:18:34 | URL: http://smasaker.blogg.se/
Åsa

Då är lägenheten fin igen när våren kommer :)



Ja jag har tänkt på det, att sätta klockan, eller åtminstone ha bestämda tider. Försöker! Fast kan känna mig lite misslyckad när jag inte lyckas, så vill inte ha det för strikt.



PUBLICERAT: 2010-02-17, 22:09:52 | URL: http://smasaker.blogg.se/
Åsa

Andra som är gifta och har barn och grejer är kanske heller inte så lyckliga som de vill att det ska verka som.



När jag uppdaterade firefox så kom det upp på den där sidan man hamnar på, att man kunde byta sån där... grej längst upp. Så letade jag upp hello kitty :)


Åsa igen

(Hoppas det förra jag skrev syns här snart)



Nej inte konstigt jag mått dåligt, men samtidigt märker inte alla att de har helicobacter så kanske har jag mått dåligt av annan anledning. Magen är nämligen inte hundra än. Får kolla upp dina Probion om det inte ändrar sig... vad är det i dem?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: