2010-01-15
 15:05:13

Ett steg bak och fem steg fram

I förrgår när jag var på ungdomsmottagningen blev jag rekommenderad en stresshanteringskurs som drar igång i februari och jag anmälde mig med en gång. Känns jättebra! Äntligen börjar det hända saker i rätt riktning. Det känns underbart att det finns människor som förstår och tar en på allvar. Jag har tyvärr råkat på motsatsen så många gånger att jag per automatik förutsätter att bli nonchalerad och bortskrattad.

Och jag är så himla glad för jag har världens finaste vänner (och pappa såklart ;)) ♥
Ni betyder jättemycket!

Nu ska jag vila bort lite av tentatröttheten. Bjuder på ännu en Melissalåt som passar väldigt bra in i sammanhanget:


Tord

Kan bara gratulera dig till dina underbara vänner som har både hjärta och hjärna. Sådana vänner väljer man inte - man förtjänar dom. Men vad annars kan man vänta sig från en sådan underbar person som dig själv.



Fick ett underbart kort med posten idag, ett kort som värmer ett fadershjärta mycket.



Tack du min prinsessa!



PUBLICERAT: 2010-01-15, 19:22:39 | URL: http://tordwarm.blogspot.com/
Maja

Härligt! Heja dig!


Åsa

Svar: Jag hittade på ett annat ställe att hon dog av lungcancer. Hon verkade rätt helylle så undrar verkligen om hon rökte eller vad det var... Sen är jag så himla hemskt, för jag hittade även att hon var moderat och tyckte plötsligt lite mindre synd om henne :/ Fast inte så att jag önskat livet av henne förstås :P



PUBLICERAT: 2010-01-26, 22:43:57 | URL: http://smasaker.blogg.se/
*lenita*

fy fan vad härligt äntligen händer det något!lycka till min ängel.kramar & pussar lenita



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: