2010-07-03
 19:31:57

En sjuklings memoarer

Vad roligt att se att ni fortfarande vill läsa min blogg. Synd bara att jag är så dålig på det nuförtiden. Sen tycker jag synd om er som inte använder bloglovin och tvingas gå in på min blogg hela tiden när jag aldrig uppdaterar.

Hursomhelst har jag blivit sjuk igen. Brukar ju alltid bli förkyld på sommaren, dock brukar det ske i augusti när jag är ledig (antagligen för att jag slappnar av först då), men i år inträffade det efter midsommarhelgen. En seg jäkla förkylning som aldrig tycks ta slut, började bli sjuk i måndags men gick ändå och jobbade på kvällen. Sen small det till. Efter dess har jag mer eller mindre legat i sängen hela veckan och för varje dag som går tycks jag bara bli sämre. De senaste dagarna har jag sovit bort totalt och är nu i skrivande stund helt jävla utslagen. Som vanligt blir jag dessutom sjuk när det är värmebölja och jag svettas som en gris. Idag lyckades jag iaf göra en kraftansträngning att släpa mig in i duschen och byta lakan. Tur att jag har en karl som handlar och lagar mat åt mig iaf. Oj, vad jag ömkar och klagar. Får skriva mer en annan dag när jag mår bättre. Vill bli frisk nu!




Maja

Ja, det är verkligen fruktansvärt jobbigt att surfa in på bloggen och kolla om du har uppdaterat. Det tar ju hela 10 sekunder! ;)



Stackars dig som är sjuk! krya på dig!


Frida

Maja din korv! :P Tänkte bara att det måste kännas "drygt" som man säger att surfa in på en blogg dagligen som uppdateras med ca 3 månaders mellanrum, men men...


Tord

Å lika jobbigt är det att läsa i min.

Krya på dig gumman



PUBLICERAT: 2010-07-05, 00:15:04 | URL: http://tordwarm.blogspot.com/
*lenita*

krya på dig min ängel!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: