2010-06-10
 10:39:22

Hej

Ojsan hoppsan, det blev visst ett 3 månaders blogguppehåll. Först orkade jag inte, sen ville jag inte och till slut glömde jag av att jag hade en blogg. Det har varit en tung period på många sätt men först nu börjar det ljusna lite. Och bara så ni vet har jag inte skrivit nåt i den privata bloggen heller. Vet inte riktigt om jag ska blogga alls, vi får se. (Men det brukar jag ju säga och sen sitter jag här och ordbajsar igen :P)

Antar att folk vid det här laget  slutat läsa min blogg, men om någon kollar, är ni intresserade av att läsa eller ej? Svara ärligt och rakt nu tack!


Åsa

Jag kollar! Jag har bloglovin så jag missar ju inget. Önskar alla hade det, då glömmer man inte någons blogg, vid såna här uppehåll ;) Jag är intresserad att läsa om du är intresserad av att skriva! Om du vill skriva, så skriv. Jag kommer definitivt läsa!



PUBLICERAT: 2010-06-11, 19:39:13 | URL: http://smasaker.blogg.se/
Maja

Jag kollar ofta! Fortsätt skriv du! Du får gärna maila lösen till den privata delen, ifall du nu vill att jag ska kunna läsa där. :)



Kram!


Elise

Jag läser!


*lenita*

att blogga eller inte blogga? det är frågan...

men jag läser iallafall min ängel!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: