2010-03-08
 21:41:01

Lite glada bilder

Publicerar lite bilder från Elises fina tjejmiddag i hennes supersnygga hem (bättre sent än aldrig, right?) i ett försök att pigga upp mig själv. Saker och ting har varit lite tungt på sistone men har försökt göra lite roliga saker för att slippa tänka på allt jobbigt. I helgen har jag t.ex. både hunnit med att träffa Lenita och umgås med brorsorna ♥





Ps. Jag har skaffat en "privat" (lösenordsskyddad) blogg. Har dock inte skrivit nåt speciellt i den än men det kanske kommer. Känner att jag behöver ha nånstans där jag kan utrycka mig fritt och förhoppningsvis på så sätt göra froggen mer fri från långa deppinlägg. Maila mig vid intresse.


Åsa

Jag får gärna ditt lösenord, om du vill!



PUBLICERAT: 2010-03-09, 18:11:14 | URL: http://smasaker.blogg.se/
Maja

Jag vill också gärna ha lösenord! Fina bilder förresten, det var en trevlig kväll!


Elise

jag vill också läsa din andra blogg.


Tord

Tror du vet vad jag vill. Ibland tom bättre än vad jag själv.



P.S. Har du öjat planera för nästa resa till Ullared? S



PUBLICERAT: 2010-06-16, 14:17:58 | URL: http://tordwarm.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: