2009-09-10
 22:12:37

Jobbigt läge

Faan, jag hatar när det blir såhär. Hur jag än gör blir det fel och vad jag än säger känns det inte rätt. Jag får bara dåligt samvete vad jag än väljer för jag vill inte behöva göra någon besviken eller ledsen. Jag gör bara mig själv besviken och ledsen, får dåligt samvete och säger förlåt till allt och alla hela tiden. Den här ständiga tentapressen i kombination med extrem sömnbrist och föreläsaren from hell som grädde på moset är inte de bästa premisserna för ett stabilt psyke.

Jag orkar inte leva såhär i fem veckor till. Men på något magiskt sätt ska jag klara det ändå! Yes we can.


Tord

Du klara det säkert, om du skulle missa en o annan tenta så blir det säkert fler tillfällen. Kram / Pappa


Åsa

Tack!

Och det är ju lämpligt att du som är en groda hoppar in :D

Hoppas det lugnat ner sig lite i skolan för dig nu!



PUBLICERAT: 2009-09-15, 23:14:54 | URL: http://smasaker.blogg.se/intresseklubben
Fru Evelina

tack snälla du för fina ord!

våra mammor går miste om mycket om de inte vill ta del av våra liv.

hoppas allt ordnar sig för dig, tänk på dig själv i första taget, det är den personen det är viktigast att vara snäll emot och lyssna på!



kram



PUBLICERAT: 2009-09-18, 12:01:52 | URL: http://happilyeverafter.se
*lenita*

tänker på dig min ängel!!

pussar lenita


Frida

Tack för alla fina kommentarer! Blir så glad! <3



PUBLICERAT: 2009-09-20, 12:41:19 | URL: http://froggen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: